Behöver du hjälp?

Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997. Vår ambition har alltid varit att sätta kunden i centrum, med andra ord ge våra kunder bästa tänkbara service. Har du funderingar?
Skicka mail till:



kundtjanst@hansa.se -
förfrågningar om våra produkter


Du kan även använda nedstående formulär för att komma i
kontakt med oss. Fyll i nedanstående uppgifter med en
kort beskrivning av ärende så behandlar vi det så fort vi kan.
 
 

FAQ - Vanliga frågor

Jag har problem att handla hos er!
Nätbutiken är optimerad för Microsoft Internet Explorer. Handel fungerar bäst med denna webläsare. För att kunna handla i vår webshop måste du ha javascript och cookies aktiverad. Använder du Internet Explorer hittar du inställningar för javascript och cookies i Verktyg - Internet-alternativ - Säkerhet - Anpassad nivå.

Vilka betalningsformer erbjuder ni?
Våra kunder erbjuds två betalningsalternativ, postförskott alternativt förskottsbetalning.

Leveranstid?
När det gäller lagervaror ligger leveranstiden normalt inom två arbetsdagar. Vår policy är att våra kunder snabbt ska få produkten i hand efter beställning.

I vilka butiker kan man köpa era produkter?
Försäjning sker endast via Internet. Hos Hansa.se kan du alltid beställa hem de produkter du önskar - dygnet runt.

Adress (endast kontor, ej försäljning)

Hansa Technology AB (ej butiksförsäljning)
Sandhamnsg. 42B
115 28 STOCKHOLM

 

 
 
Namn:
 
Ärende:
 
E-post: